نمایندگی ها

شرکت B . N

B.N 1

محصولات B.N شامل پودر آب تراش (آب صابون) ، آنتی باکتریال و گندزدایی آب صابون و ژل پاک کننده دست (لوسیون)

پودر آب تراش B.N جایگزین روغن حل شونده ( آب صابون) می باشد ، بو نمی گیرد و در هیچ شرایط نمی گندد و فاسد نمی شود. همچنین در هر آبی با هر درجه سختی حل می شود و باعث روئیت بهتر قطعه و افزایش دقت پرداخت می شود. پودر آب تراش B.N  صرفه جویی اقتصادی و زمانی را به همراه دارد و حمل و نقل آن آسان است و تقریبا هر 8 بسته یک کیلویی آن معادل یک بشکه روغن حل شونده ( آب صابون ) می باشد.

با اضافه کردن آنتی باکتریال B.N به محلول آب صابون، Z باعث افزایش طول عمر مفید آن می گردد تا مدت طولانی تر از گندیدگی آن جلوگیری میکند. با توجه به اینکه تعویض آب صابون گندیده و لجن گرفته مستلزم صرف هزینه زیادی می باشد و باعث هدر رفتن وقت مفید کاری نیز می گردد. همچنین دفع زیادی آب صابون فاسد شده باعث آلودگی محیط زیست می شود، از این سوی آنتی باکتریال B . N  سبب سازگاری بیشتر آب صابون با محیط زیست

می گردد. لذا آذر صنعت آنتی باکتریال  B . N  را برای جلوگیری از خسارت احتمالی و صرفه حویی در هزینه و وقت معرفی می نماید.

محصول ژل پاک کننده دست یک پاک کننده ایده آل بوده و به عنوان ژل هند کلینر جهت شستشوی پوست از آلودگی، چربی و جرم، بدون نیاز به آب در محیط کار می باشد که علاوه بر تمیزی پوست رطوبت و نرمی آن را حفظ می نماید. همچنین می توان جهت چری زدایی از سطح دستگاه، قطعه و ابزار آلات نیز استفاده نمود.