قلاویز, نمایندگی ها

معرفی شرکت ام کی تولز ( EMKAY TOOLS )

large 593cf8494fa92

معرفی شرکت ام کی تولز( EMKAY TOOLS )

شرکت ام کی تولز ( EMKAY TOOLS ) هند با بیش از ۲۵ سال سابقه یکی از شاخص ترین تولید کنندگان ابزارهای دنده زنی در سطح جهانی می باشد و همواره سعی داشته کالایی با کیفیت مرغوب در دسترس مصرف کننده نهایی قرار دهد.

شرکت ام کی تولز ET تلاش بی وقفه ای در ارائه ابزاری مناسب با نوع کار مصرف کننده داشته و توانسته با تحویل آن در کمترین زمان ممکن سهم به سزایی در کسب جایگاهی مناسب در بازار رقابتی تامین کنندگان صنایع دقیق به خود اختصاص دهد. به همین منظور بدون در نظر گرفتن سختی و پیچیدگی تولید ابزارها، سعی خود را بر تولید ابزار دنده زنی مناسب معطوف داشته است.

ام کی تولزET نه تنها خواستار جلب رضایت مشتری با تولید کالای با کیفیت است بلکه تلاش دارد تا با دست یابی به تکنولوژی های بروز دنیا سهمی در پیشرفت نحوه تولید داشته باشد. ما دائما مشتریانمان را با پیشنهادات و راهنماییهای شرکت ET مجاب به انتخاب ابزار متناسب با ماشین کاری میکنیم، انتخاب ابزار مناسب با نوع ماشین کاری و گزینش روش کاری متعارف با نوع مواد مورد ماشین کاری میتواند باعث صرفه جویی در وقت  شود و همچنین کمک شایانی به کاهش هزینه های جاری تولید کند.

در حال حاضر بالغ بر ۷۵۰۰ قلم کالا در ابعاد و اشکال مختلف در انبار شرکت موجود می باشد و این میزان موجودی شرکت ام کی تولز ET را به تولید کننده ای شاخص در تامین قلاویزهای با کیفیت و کارایی بالا تبدیل کرده. تولید کننده های صنعتی مختلفی با این شرکت همکاری مداوم در زمینه یافتن راه حلهای مناسب و تسهیل در پروسه قلاویز  کاری دارند و بواسطه این همکاری شرکت ام کی تولز ET در زمره شریکی پیشرو در زمینه مشاوره و ارائه خدمات صنعتی قرار گرفته. همکاری با شرکت ام کی تولزET به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا بتوانند از آرشیو اطلاعات و راهکارهای موفق ارائه شده به صنایع در زمینه پارامترهای قلاویزکاری و مواد مورد قلاویزکاری برخوردار شوند.

پیشرفت روز افزون شرکت ام کی تولز ET مدیون تلاش بی وقفه بخش فنی در زمینه طراحی و تولید قلاویزهایی با کیفیت بالا و ثبت استانداردی جدید در نحوه تولید و افزایش توانایی برش بر روی مواد آلیاژی، فولاد وهمچنین ماشین کاری در شرایط سخت می باشد.

شرکت ام کی تولز ET با اتکا بر پیشرفت روز افزون خود در زمینه تامین صنایع توانسته اعتماد مشتریان را بطور کامل جلب کند. این تلاش بی وقفه برای بهبود شرایط ساخت ، تولید و عرضه محصولات را مدیون بکارگیری روش کایزن ( KAIZEN ) میباشد و همواره آنرا برای بهبود نحوه تولید و عرضه بکار می گیرد.

شرکت آذر صنعت منتفخر است خود را به عنوان نمایندگی انحصاری ام کی تولزET در ایران معرفی کند و با فراهم کردن موجودی بالایی از اقلام متنوع ابزارهای برشی، این شرکت سعی در تحویل بروز اکثر اقلام تولیدی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی کالا و دریافت نمایندگی فعال فروش در شهرهای دیگر با ما تماس بگیرید.

با تشکر

شرکت آذرصنعت