مولتی اسپیندل, نمایندگی ها

معرفی شرکت MPA ایتالیا تولید کننده مولتی اسپیندل

large 592eae696b989

معرفی شرکت MPA

Shape your world

      جهان خود را شکل دهید

شرکت MPA  در سال ۱۹۷۵ میلادی  به لطف ترکیبی از مهارتهای حرفه ای خاص در زمینه های طراحی و پردازش قطعات مکانیکی تاسیس شد و فعالیت خود را با ساخت تجهیزات خاص برای کاربرد صنایع مختلف آغاز کرد.

  توجه گردآورندگان شرکت به رشد روزافزون اتوماسیون و اهمیت آن در صنایع باعث شد تا شرکت MPA یک خط تولید جدید از محصولات که به این رویکرد اختصاص دارد ایجاد کند. در مدت زمان کوتاهی این مهم با استقبال زیادی مواجه شد و تولیدات شرکت MPA مورد استقبال صنایع قرار گرفتند. مشتریان همواره در پی محصولاتی دقیقتر با کارایی بالاتر متناسب تولیداتشان بودند و از اینرو شرکت تمرکز خاصی بر تولید ابزارهای خاص و دقیق مورد نیاز صنایع داشته و همواره تمرکز خود را بر تولید ابزار مناسب با نیاز مصرف کننده معطوف کرده. به همین دلیل  MPA  را به عنوان یک شرکت ابزار ساز که توجه خاصی به تولید ابزار متناسب با نیاز مصرف کننده دارد و شرکتی مشتری مداراست معروف شده.

تولیدات MPA قالبا مورد نیاز صنایع اتوماسیون و ساخت و تولید می باشد،  تمامی مراحل تولید و تحقیقات نه تنها مبتنی بر کیفیت محصول نهایی می باشد بلکه از طرف MPA توجه خاصی بر تولید محصول متناسب با استانداردهای محیط زیست میشود، بواسطه یک پروسه مستمر در مورد کاهش آلودگی صوتی وآلاینده های محیط زیستی تولید محصولاتی امکان پذیر شده که با ایجاد کمترین آلودگی صوتی و مواد آلاینده نیاز کمتری به استفاده از روان سازهای صنعتی را نیز دارند.

شرکت MPA علاوه بر تولید محصولات استاندارد موجود در کاتالوگ و وبسایت ما، ابزارهای خاص بسته به نیاز صنایع را تولید و عرضه میکند که بعد از طی آزمایشات سخت و دقیق و حصول اطمینان از ایمنی و دقت به  مصرف کننده عرضه میشوند.

لیست محصولات شرکت MPA  شامل تولیدات زیر میباشد:

آنگل هد 

افزایش دهنده های دور

مولتی اسپیندل های مخصوص سوراخکاری

مولتی اسپیندلهای متغییر

ابزار گیرهای گردان

موتورهای مخصوص فرزکاری

تولیدات شرکت MPA  برای انجام عملیات سوراخکاری، پخ زنی، قلاویزکاری، فرزکاری و داخل تراشیبر روی مواد آلیاژی و غیر آلیاژی که توسط ماشین افزار های عمومی،ماشین های CNC ، خطوط تولید سری کاری و یا حتی در ماشین آلات خاص مورد استفاده قرار میگیرند.

 

برای مشاوره فنی یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.